THE DIRT

Jag satt ute i solen på lunchen. Det var så varmt att till slut pallade jag inte mer och gick och satte mig i skuggan i stället en liten stund och svalkade mig. Det är verkligen sommar ute. Jag har svarta leggins och svar t-shirt och svart kofta! Det var varken det somrigaste eller färggrannaste jag hittade i gaderoben men det blev som det blev. Jag har i allfall en liten färgglad kjol på mig idag. Den är söt och fin och den väger upp.

Idag ska köpa mig denna bok. The Dirt, boken om Mötley Crüe. Jag har nog aldriG varit så uppspelt av en bok innan jag ens ha haft den i min ägo. Jag vet inte varför med det känns så förbjudet, spännande, galet, upphetsande, anskräckande, motbjudande och fantastiskt på samma gång. Jag längtar tills jag ska ligga i sängen och öppna den och påbörja min skräck läsning av denna berycktade biografi.
thedirt.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur hamnade den i småland då?=) puss

2008-05-30 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0