tv-nostalgi

Det gär rätt segt nu på eftermiddagen. Det är trist. Det är dåligt väder ute, det regnar, fast jag kan tycka att sånt är rätt mysigt ändå.
Jag köpte en korsordstidning innan. Det stod att det skulle vara lätta kryss men det tycker jag inte, rätt knepigt tycker jag. Fast jag kanske krånglar till.
Ikväll är det Desperate Housewifes och jag har börjta följa Glamour igen på tv4+. Bra program det där. Haha. Inte direkt men vad gör man. Fast det gör ju inget om man missar ett par avsnitt.
Ibland kan jag sakna Sunset Beach och sånt. Som man följde det! Melrose Place och Models Inc. MOdels Inc var en favorit. Fan vad bra det var! Kommer ni ihåg det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0