time to dance dance dance

Nu har jag gjort mig i ordning. Väntar på taxi nu. Så snart blir det förfest och sen blir det harrys. Det kommer bli trevligt tror jag. Jag är på gott humör och har vågigt hår, blåa jeans och vitt linne.
Så nu ska jag packa ner min alkohol i en kasse, ta på mig skor och sen vänta in Värnamo taxi som ska föra mig till förfesten.
Michan, albumet heter också Kleerup.
Nu är det snart schlager och jag hoppas ju så vida pass att Charlotte vinner hela skiten. Dock kanske inte chnsen rä så stor me  vartenda år blir jag övertygad om att vi har den bästa låten och så även i år. Så ja det ska bli spännande.
Hoppas taxin kommer snart så jag kommer i tid.
Jag hoppas ni har en trevlig kväll mina vänner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0