things will never be the same

Saker kommer aldrig bli som vanligt mellan oss igen. Aldrig. Det är bara så det är. Vi böhöver väl inte varandra längre. Du valde bort mig och det kommer jag nog aldrig att kunna förlåta. Det är bara så det är.
Efter det här så kommer vi bara vara ytliga bekanta. Någon man kommer att komma ihåg och sakna och kanske ringa på fyllan. Trodde aldrig det skulle bli såhär. Det är väl bara så.
Det är hemskt. Jag är nog avundsjuk till viss del. Men det tär att inte längre vara en av de som står dig nära. Från att ha varit en av de som kände dig mest så är jag nu en somn är långt ifrån. Jag är glad till viss del. Men till viss del avsky jag att det hände en sak som förstörde allt. Jag förstår inte hur vi kunde låta det går så långt. För nu känns det som om det är försent att reparera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0