stolt och blödig storasyster

Innan idag var jag på dansföreställning. Malin dansade. Jag började böla så fort hon kom in på scenen utklädd till boknörd. Söt som socker. När de sen började dansa till Tracy Chapmans, The Promise så grät jag lite och var världens stoltaste storasyster. Hon är helt fantastisk. Fina Malin! Sen dansade hon en dans till och då lipade jag igen. Fina fina Malin. Jag är så stolt.

Biljetter är beställda till Sophie Zelmani nu. Det tror jag kommer bli fantastiskt och magiskt.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova lite.
Kvällen har varit fin och mysig. Kollat på hockey och ätit grillat. Väldigt trevligt.
Träffade både mormor och farmor innan. Söta är dom.
Fredrik berättade för mig att det ska vara fest i lägenheten om några veckor. Det blir nog trevligt.
Fotboll/Grillfest. Ja det kan väl bli skoj kan tänkas. Bara det kommer lite tjejer också så jag slipper vara själv bland alla karlar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland saknar jag dig så det gör ont! puss sunshine

2008-05-18 @ 00:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0