spenderbyxorna på

Jag, mamma och Anki var nere på stan en snabb vända. Under tiden hann jag spendera för mycket pengar och endast två affärer var vi inne i. Först på Stil där det var utförsäljning och jag fyndade en Tommy Hilfiger kjol, en rutig, helt underbar! Fick just denna för halva priset, 500 kr, 500 kr var det fasta priset på alla kjolar. Hittade en annan fin också men en fick räcka. Sen köpte jag två linnen på H&M. Ett svart och ett vitt. Fint. Jag är nöjd. Har ingen kamera här men kanske att jag kan lägga upp bilder sen när jag är i Stockholm.

Nu har jag, Malin och pappa spelat skitgubbe en stund. Det var kul.

Nu lyssnar jag på Kleerups nya album. Har ingen kommentar en då den precis har börjat spela men det verkar lovande tycker jag.

Ikväll blir det schaler hemma hos Ida och sen blir det Harrys. Jag tänkte försöka ta det rätt lugnt, jag har inte druckigt alkohol på flera veckor så jag lär nog få en chock och bli rätt på pickalurven på det lilla, bra att jag köpte mig en vinare och två 7.0 cider då. Inte så genomtänkt kanske haha. Jaja. Jag behöver ju inte dricka upp allt.

Nu ska jag snart duscha och sen göra mig i ordning för kvällen. I morgon är det middag hos farmor som gäller, det kommer bli fantastiskt gott med farmor-mat. Åhh hujedamej vad mätt jag kommer att vara efter det. Då ska jag ha min nya kjol på mig.


Kommentarer
Postat av: michaela

vad heter Kleerups nya album? jag har verkligen försökt få tag i det. ha en fin kväll. puss

2008-05-24 @ 19:40:15
Postat av: frida

albumet heter kleerup. precis som han.

vad gör du ikväll?

puss

2008-05-24 @ 20:38:30
Postat av: michaela

tack för det :)

jag somnar typ vilken sekund som helst. fest igår. det är ungefär så min kväll ser ut :) puss

2008-05-24 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0