sexual eruption

Inatt fick jag ett sms som präglade min drömmar en hel del under natten. Det ena hade med Andreas Kleerup att göra. Det var spännande.
Jag var trött när jag gick upp idag, ändå kände jag att det var dags att gå upp lite och försöka fixa till dig lite. Sak duscha och göra mig i ordning lite nu. Sen ska jag ner till stan och kolla efter en kjol.
Sen ska jag hämta syster på jobbet och hälsa på jobbet lite. Eller förra jobbet. Pippi jobbar så det blir skoj. Malin kanske också är där.
Vädret är strålande och ja dagen blir nog bra. Det blir en brakfylla på Harryas idag hahah. Det ska minsann blir skoj.

Nu lyssnar jag på Robyn - Sexual Eruption. Lyssna lyssna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0