sängkamrat

Min säng kanske få en sängkamrat i helgen. Offe kanske ska låna mitt rum över helgen. Han hade ingenstans att sova. Har suttit och messat lite under morgonen och så fick jag det här.

Jag hörde att du skulle ner. Men jag ska ju upp. Haha.
Mitt problem är bara att jag inte har någonstans att bo :(
du vill inte låna ut ditt rum över helgen?
Ps du få ett ligg i varberg för det ;).

Hahahah. Det gjorde min morgon det där. Så kul. Det helgen som vi var i Varberg kommer jag aldrig att glömma. Så mycket  som jag skrattar åt den helgen. Det var sjukt. Det var så sjuk och så kul att jag knappt finner ord för det. Fast det är väl mest jag och Offe som tycker det är roligt hahaha.

Fast om han ska låna rummet så måste jag se till att ta med mig typ dagbok och sånt. För man vet aldrig vad Christoffer Karlsson hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0