rubrik en onsdag förmiddag

Insåg precis att jag hade glömt min kofta. Vi har väldigt kallt på konroter så nu sitter jag här med halsduken om armarna och en kopp kaffe. Hoppas blir lite varmare i allfall. Håller på att få panik på min frisyr idag. Haha.
Annars är det lugnt.
Det var segt att gå upp idag. Både jag och Fredrik verkade ha svårt att traska upp ur sängen. LÄngtade tillbaka redan innan jag hade satt foten på det kalla golvet.
Steffe verkade ha ännu svårare för att gå upp. Härde hans väckaklockan ett antal gånger under timme innan jag gick till bussen. Så såg det ut ute i Sumpan idag på morgonen.
Jag har börjat gilla Sex and the city mer och mer. Innan hade jag lite svårt för det men nu är det en favorit nästan. Nästan så att jag skulle vilja ha boxen, fast det tänker jag inte köpa haha.
Idag ska jag ut till Sumpan efter jobbet och köpa min linvätska som jag lagt undan. Jävla omständigt och ta sig ut dit coh sen tillbaka hem. Kommer inte vara hemma förrän halv sex kanske. Det måste finnas något närmare som säljer den.
I morgon är det fredag. Längar som bara den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0