rock

Nu ska jag snart bege mig ner till tvättstugan. Har lyckats hitta två tvättmaskiner och håller nu på att fixa lite. Idag har varit en mysig dag.
Vaknade halv nio. Hade lite samtalsterapi tillsammans med Emelie. Det var bra! Roligt att vi båda är lite klantiga ibland. Hahah. Likadana när vi tänker i vissa banor också. Haha.
Sen väckte jag Fredrik fast jag lovade att inte göra det idag. Bakade scones till frukost och åt frukost i sängen och myste. Lagade middag och sen åkte han och jobbade framåt fyra. Jag sova två timmar eller något och nu tvättar jag. Fast det är jag snart klar mer. Bara två maskiner idag. Så om en 45 minuter eller något kanske det är klart.
I morgon ska jag vara inne på huvudkontoret och det ska inte alls bli skoj. Jag är lite nervös för det för jag är typ själv. Usch. Kommer säkert att göra massa fel bara för det. Jobbar man heldag i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0