psyket eller klimakteriet?

Nu ska jag snart åka hem.
Jag ska hem och äta en sallad som står och väntar på mig i kylen och knäckebröd och sen ska jag sätta igång att packa. Det är det jag ska syssla med ikväll.
Under dagen har ajg kallsvettats om vartannat hela tiden. Antingen är jag helt sjukt nervös och ororlig elelr så är jag i klimakteriet. Jag tror på det förstnämnda. Jag är så orolig och stirrig och ångestladdad just nu att jag kallsvattas och har ångest tankar hela tiden. Hjälp mig. Jag måste nog söka hjälp snart. Jag blir nästan rädd för mig själv.
Jag vet inte vad jag ska ta vägen. Hur ska jag bli av med det här?

Kommentarer
Postat av: Anonym

call me if you need me darling! puss

2008-05-29 @ 08:19:26
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0