problem med kurser..

Nu är den kursen jag har tänkt läsa inställd. Kommunikation och massmedia. Det är surt.
Sen var det ett meddelande om att kriminologi kursen hade hade blivit fel. Nu ska de ha en kurs både på 15 poäng och på 30 poäng. Så nu ska man antingen ringa in eller skicka ett mail om vilken man vill gå.
Då är frågan. Vilka personuppgifter skall jag lämna i mailet? Någon som vet.
Kanske är bättre att veta.
Snart ska jag äta pommes och korv.
Jag som hade hoppats lite på risigt väder i eftermiddag så jag kunde ligga i sängen och kolla på film med gott samvete.
Nu är det ett fint Ally McBeal avsnitt på tv. Har sett det innan.
Sen är det Glamour om en liten stund.

Kommentarer
Postat av: josse

lämna namn och personnummer, det brukar räcka. i annat fall får de väl fråga efter mer.PUSS

2008-05-20 @ 19:25:40
Postat av: e m e l i e

nej men det var ju precis innan desperate som gossipgirl gick.. du var nog bara blind helt enkelt;) puss

2008-05-21 @ 11:04:53
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: e m e l i e

nej men det var ju precis innan desperate som gossipgirl gick.. du var nog bara blind helt enkelt;) puss

2008-05-21 @ 11:05:09
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Anonym

FEMMAN gäller för både desperate och gossip! haha=)

2008-05-21 @ 12:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0