p-piller 12 månader - 60 kr?!

Jag var och hämtade min p-piller innan idag. Innan man fyllde 20 fick man ju reducerat pris och jag betalade typ 30 kr för tre månader. 90 kr per år då. Ingen stor summa alls. Kommer inte ihåg riktigt vad dom kostade förra gången men några hundra mer i allfall.
Så stod jag där och väntade på att mannen hade knapprat klart allt och sen fick jag påsen och han sa då betalar du 60 kr i nästa kassa. Vad sa du tänkte jag men försökte se så vanlig ut som möjligt så att det inte stod ett stort frågeteckan över huvudet.
Nu ska ju tilläggas också att detta var för hela året jag tog ut nu. 12 månader.
Så kom jag fram till kassan och innan dess hade jag kollat lite besynnerligt på lappen, det stod faktura 220 kr, betala 60 kr.
Hur går det här ihop?
Det kan ju inte vara möjligt att det kostar 60 kr för ett år?
Men jag fick betala det och jag är nöjd. Det var en mycket bra affär det där. Haha

Kommentarer
Postat av: Sannah

Vill du ha en ny design? Tycker du om någon av designerna i inlägget på min blogg? Kika i så fall in och skriv en kommentar så kanske just du får en av designerna :)

2008-05-05 @ 13:39:27
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: emelie

tacka och ta emot med glädje!! mina kostar 640 någonting per halvår. förjävligt!! puss

2008-05-05 @ 13:51:55
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0