nattens händelser och ett förlorat hjärta

Fredag, lön, lunch med Fredrik, sen hemfärd till Småland. Det tycker jag låter som en rätt bra fredag det där.
Om en halvtimme kommer Fredrik och så ska vi som sagt äta lunch tillsammans.
Igår letade jag efter mitt halsband som jag fick av Fredrik. Jag hittade inte det någonstans. Jag fattar inte var det kan vara. Jag höll på att bli galen igår när jag letade och letade men inte hittade det. Jag har inte haft det på ett tag nu och när jag tog av det la jag det på skrivbordet, men igår låg det inte där och inte någon annanstans heller. Mycket märkligt och väldigt irriterande. Jag har aldrig slarvat bort ett smycke men någon gång ska ju vara den första sägs det ju men måste det vara med en smycke man verkligen tycker om då?
Jag hoppas det kommer fram. Det måste det! Jag kan inte förstå vad det har tagit vägen.
Sen kollade vi lite på schlager. Eller det var på men det var under tiden jag letade så mycket så jag var inte så engagerad. Stackars Fredrik hade ju kunnat få kolla på något annat men han såg väl att jag började bli vansinnig så han var tyst och sa inget och kollade i godan ro. För hade han frågat om han fick byta hade det säkert kommet något snäsigt och rytande svar tillbaka.
Sen gick vi och la oss och jag var så trött när jag la mig ner, började ställa frågor om hur många personer det bog i vissa länder och sånt, han försökte hålla mig vaken genom att be mig fråga mer haha. Men jag somnade. Sen vaknade jag runt ett kanske och frågade hur det gick för Sverige haha.
Sen har jag tydligen pratat i sömnen och frågat saker, bett honom gå upp och sänka ljudet på tv, sen kunde han inte somna om efter det, jag vaknde 02.17 och då var han vaken och sa att han inte hade somna än, jag somnade om och under natten har jag också tydligen sagt "stackars mig".
Ja jag vet inte vad jag håller på med på nätterna just nu. Pratar i sömnen rätt ofta nu för tiden. Skumt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0