någon form av dröm och verklighet.

Idag var det rätt tungt att gå upp. Jag längtar rätt mycket till helgen nu. Fast jag vet att jag kommer att vakna runt nio ändå. Har sovit dåligt hela natten. Yrat och hållt på. Vaknade mitt i natten av att jag letade efter ett grisben. Ni vet när man liksom sover fast man är vaken typ. Så jag bökade runt och letade efter mitt grisgosedjurs ben. Fredrik vaknade och undrade vad jag höll på med och jag sa att han hade sagt åt mig att leta efter benet. Han måste ju ha trott jag va helt galet. Men sen somnade jag om.
Kommer ihåg tre andra liknande saker som har hänt när jag sover fast man är vaken.

- När man drömmer att man borsta tänderna och så vaknar man och letar efter tandborsten (Detta har hänt ganska många gånger).

- En natt drömde jag att min farmor ringde och skrek efter min pappa. Han rusar upp och frågar vad det är som händer och jag säger att farmor vill prata med honom i telefon. Han undrar vad jag prata om. Sen vaknar jag och inser att klockan är tre på natten typ. 

- Jag drömde att jag hade min kanin i famnen och sen vaknade jag och hittade henne inte. Jag letade och letade och hängde ut över sängkanten och letade och kände efter henne på golvet. Till slut hittade jag någon mjukt som jag trodde va kaninen men så vaknar jag och inser att det är min strumpa. Haha.

Ja jag vet inte vad man ska säga om det här. Jag bjuder på det.


Kommentarer
Postat av: jossan

ha en bra dag:)

2008-05-08 @ 10:21:43
URL: http://monamourr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0