mcflurry med Ahlgrensbilar

En personlig favorit är tillbaka efter ett långt uppehåll. Denna smak på McFlurry fanns när jag började min karriar på Donken. Den är god och idag läste jag att det är tillbaka. Hujedamej så glad jag blev. Hah.
Jag är fan en jävla gottegris. Haha.
Men jag är inne i mittenveckan av de tre p-pillerveckorna man äter innan man har mens. Ni hajar. Veckan i mitten av dessa tre är ett rent helvete. Jag är så jävla sugen på godsaker.
Men här på kontoret finns det frukt. Och frukt är ju också godis. Eller inte.
Så vad blir det idag. Sallad för fjärde dagen i rad eller McDonalds. Jag borde fan skämmas som ens överväder det sista, men som sagt mittenvecka är det och då är det som det är. 

                                                   Ahlgrens bilar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för sallad du håller på att äta jämt? har du i den?=) puss

2008-05-15 @ 21:34:19
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: christine

kul grej. man har liksom alltid nån ursækt før att trycka i sig skræpmat..antingen så har man mens, eller så har man ægglossnig..eller så ær man full/bakis..eller så ær man lite nere..eller så ær man "værd det" eftersom man varit duktig på nåt annat sætt..eller så hinner man inte laga mat..eller så.....hahaha

2008-05-16 @ 09:16:15
Postat av: Kristin

"Jag är fan en jävla gottegris"

Haha jag ser mig framför mig när du säger det. En väldigt fint formulerad mening babe, puss

2008-05-17 @ 16:07:38
Postat av: frida

kristin: jag vill dricka vin snart. och kanske äta något gott. men i fint och trevlig sällskap då gör det inget om man är en gottegris haha. fast jag är ju en ibland. haha. saknar dig! puss

2008-05-18 @ 00:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0