måndagkväll.

Nu har jag precis kommit hem efter en lite tripp ut med Fredrik. Vi gick till donken och tog en kaffe för han skulle vakna till lite innan jobbet och bli lite pigg. Jag behöver egentligen inte bli pigg nu för jag ska ju snart sova men jag tog en latte i allfall. Dessutom blev det em mc feast junior var också. Nu är jag så mätt och det känns väldigt tungt i magen just nu.
Ska snart inta sängen och kolla lite OC. Det blir en trevlig avslutning på denna måndag. Dagen började lite trögt men den blev rätt fin sen på kvällskvisten.
Efter det följde jag honom till stationen och sen gick jag hem. Det har regnat lite ute och nu är det sådär friskt och lite kyligt i luften. Det är fint. Skönt.
Nu, dags att göra sig i ordning fär sängen känns det som.
Simon och Sune prasslar med chippåsar i andra rummet låter det som. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0