måndag kväll.

Jag är väldigt rastlös. Jag har löst korsord en stund nu. Det är rätt långtråkigt just nu det också. Jag handlade lite snabbt efter jobbet sen var jag hemma runt fem. Då satte jag igång och tvättade, städade och åt, allt detta uträttades på 1.5 timme. Det tycker jag var ganska bra jobbat.
Funderar på om man ska gå och lägga sig i stället. Jag hade hoppats på att Fredrik skulle komma förbi om han inte jobbade ikväll vilket han inte verkar göra. Fast ack så fel jag hade. Det blir till att sova ensam ikväll. Och i morgon också. Sen kanske vi träffas på onsdag och mer än så bli det inte denna veckan. För till helgen ska jag hem till underbara Småland. Det glädjer mig mycket en måndagkväll som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0