lila nagellack.

Dricker lite elva kaffe nu. Snart är det lunch. Egentligen hade jag velat sitta ute i solen på den platsen som jag brukar men av anledningen jag skrev igår så vet jag inte om det är så lockande direkt. FYllekärringen verkar dock hålla till nära soptunnan så det är väl bäst att sätta sig så långt därifrån som möjligt. Usch.
Annars få jag hitta någon annanstans att sitta och njuta lite. Solen skiner och det verkar vara varmt ute.
Idag har ajg målet naglarna med mitt nya fina lila nagellack. Det är festligt. 
Det är väl det sommrigaste jag har på mig idag. Förutom mina guldballerina då.
Ikväll är jag bjuden hem till Emelie på lite fika. Det ska bli trevligt!
Helgen är inte planerad alls. Är det fint väder ska jag försöka hitta mig något bra ställe att sitta och sola på. Det är ju lite svårt mitt inne i stan men någon fin park kanske.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hon har säkert kissat på bänken du satt en annan gång.. (bara för att äckla dig ännu mer). pusspuss

2008-05-08 @ 13:29:28
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0