längtar så!

Nu har jag också ändrat plattform. Jag förstår inte riktigt det här. Är adressen detsamma som innan eller för besökare till bloggen. Antar det med tanke på att jag skriver samma adress som vanligt till de bloggar jag besöker.

Till en helt annan sak. En väldigt fin och underbar sak!
I helgen ska jag hem och hem kommer också fina Johanna!
Vi har suttit och messat lite nu och jag blir så glad att hela jag skiner upp och jag börjar nästan skratta för mig själv här och blir nästan tårögd för att jag ska träffa henne i helgen. Det är väl kärlek det!
Jag saknar min bejb så mycket!
Jag gissar på att det blir Harrys och fika och massa prat och tjuvlyssnande och skvaller och skratt och en del påhitt också kan tänkas. Fan vad underbart det ska bli! Haha.

Nu ska jag ut på lunch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi skrev samma sak typ samtidigt. oc jag har gråt i ögonen. guuud!

2008-05-13 @ 12:09:58
URL: http://alltomjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är lätt avundsjuk på att ni ska få ha det mys hela helgen! hade så gärna varit med! men jag har ju då gäster (hjalmar och alexandra) i helgen så det funkar inte att jag bara lämnar dem och drar till värnamo. men jag umgås gärna i sommar sen!=) puss

2008-05-13 @ 13:28:07
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0