kyla,regn&vår. fint

Godkväll.
Nu har jag kollat på Glamour. Sune har suttit och vridit sig antingen jämte i soffan eller på stolen vid sin data. Hah. Han verkar inte tycka det var så kul.
Nu hade jag precis skrivit ett långt inlägg och så kom jag åt någon knapp på tangentbordet och så försvann det.
Hur som. Jag har ätit kvällsmat och en massa skorpor, skorpor är så fantastiskt gott tycker jag.
Nu ska jag bada fötterna, lösa lite korsord, sen duscha och gör mig i ordning och sen åka till Fredrik, han jobbar man på så sätt få vi sova tillsammans.
Det är inte så fint väder ute idag. Fast jag tycker det är ganska skönt när det regnar lite efter att det har varit soligt och varmt. Det blir så friskt ute och det luktar så gott. Jag tänker på skolutflykter och sånt när jag känner den doften. Kyla, regn och vår. Fint tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0