inte så mycket nytt egentligen

Igår på kvällen åkte jag iväg till Fredrik. Han jobbade så jag satt och samspråkade lite med Steffe. Tackade för att han låter mig bo där under någon månad. Verkligen snällt av honom.

Jobb nu, sen hem och äta och fixa lite sen åker jag till Fredrik vid halv nio, nio idag igen. Hans nya arbete börja redan gå mig lite på nerverna. Nya tider varje vecka. Surt.

Det var väl mest det. Har inte så mycket att säga just nu mer än att jag ska köpa mig en ny chicklit bok jag kan läsa. Deckaren är bra men det känns lite tungt och läsa den på morgonen på väg till jobbet. Måste ha något med lättsamt och lättsmält att växla med känner jag.

Nu kanske dags för lite kaffe och om en stund är det lunch. Det är lite trist väder ute idag. Måste ringa och kolla ifall Synsam ha fått in min linsvätska också. Blir förbannad för att det ta sådan tid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0