ingen bra service

På Synsam i Sundbyberg har ajg inte fått så bra service som jag är van vid från Värnamo.
I måndags förra veckan var jag inne och frågade efter min linsvätska. Den var slut och skulle komma in senare i veckan. Okey inga problem.
I lördags var jag inne igen och frågade men den hade fortfarande inte kommit. Hon som hjälpte mig verkade lite tappad hon förstod inte riktigt, hade inga svar på mina frågor heller direkt och den andra tjejen var bara otrevlig och inte vidare hjälpsam.
Nu rinde jag precis och fortfarande hade den inte kommit in. Jag menar vad fan är det här! Nu var det något fel i leveransen. Hon sa att de skulle få in den senare i veckan. Ja så i morgon är sista dagen jag kan åka och köpa någon innan helgen. Jag hoppas bara det räcker.
Massa krångel. Dom kan ju i allfall vara trevliga. Det har dom väl betalt för, för fan,

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nog för du ALLTID köper linsvätska när du är på stan. de känner dig på synsam vid det här laget..:D kom du ihåg vår första midsommar ihop i halmstad? gud vad du höll på linserna mitt i natten.. haha

2008-05-14 @ 19:04:10
URL: http://alltomjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0