i need some fine wine and you, you need to be nicer

Jag är helt sjukt rastlös idag. Inte klokt. Jag brukar alltid hitta något att sysselsätta mig med men idag verkar det vara svårt. Jag är helt galet rastlös. Fast samtidigt så känns det som att jag inte kommer att orka göra något speciellt. Så nu har jag gjort lite övningar här hemma. Fast jag är fortfarande rastlös. Ska duscha nu. Sen blir det väl mest bara att vänta tills Fredrik kommer.
Rätt trist det här faktiskt.
Tråkig fredag. Jag behöver något kul. Kanske ska dricka lite vin i min ensamhet. Fast det vore väl allt för patetiskt hah. Så lågt har jag inte fallit...än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG!!!

2008-05-03 @ 20:40:25
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0