i don´t know what to do whitout you.

Jag kanske inte skulla ha berättat. Fast det känns lite bättre nu när jag sagt det.
Lägg ingen vikt på det. Det var ju innan vi blev tillsammans. Innan det blev Vi.
Det var kanske dumt gjort. Det erkänner jag.
Det var lite av ett slags farväl.
Då jag insåg att det var Dig jag ville vara med.
Då jag insåg att jag hade mer känslor för Dig än jag trodde.
Så det kom ju något gott ur det. För efter det slutade jag inte kämpa för Dig.
Så mycket har jag nog aldrig käpat för någon.
Betyder inte det något?
Har jag inte visat att det är Dig jag vill ha och ingen ingen annan?
Jag hoppas Du förstår det.
För Du är den jag vill vara med.
Du är den jag vill ha.
Du är den som är den rätta.
Det finns ingen annan.
Jag älskar Dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0