home sweet home

Godmorgon.

Nu är jag hemma. Sitter i mitt rum och kolla internet lite. Har precis ätit frukost, det blev havregryndgröt och knäckebröd. Haha. Det händer inte ofta att jag äter det men det är ju nyttigt så det fick överväga. Det var rätt gott faktiskt.
Nu ska jag snart göra mig i ordning. Klockan tolv ska jag fika´, det blir mysigt. Det roligaste är att när vi skicka sms sinsemellan och skriver t.ex. fika klockan tolv. Så är det bara det som bestämms för alla vet redan vilket fik det är. Det är väl underbart!
Senare blir det dansföreställning och kvällen är lite oviss. Va tänkt att det skulle bli utgång men nu kanske det blir mys eller något i stället. Blir bra vilket som.
Bussresan igår gick rätt bra. Fick åka i en fin buss men det är ändå rätt drygt att åka buss i fem timmar. Det är så obekvämt emellanåt. Men bara att bita ihop.
Nu dags för duschen, sen stan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0