helg

Det gick bra idag. Jag fick skriva lite men det gick bra och det var inga jobbiga telefonsamtal. Inga förhandlingar som skulle ut och det skulle dubbelbokas och sånt. Det gick bra.
Nu har jag precis ätit lite och kollar nu på Ally McBeal och snart är det Glamour.
Ikväll blir det lugnt. Fredrik kommer väl förbi senare. Fast det blir nog inte förrän senare.
Det känns väldigt skönt med helg nu. Verkligen skönt!
I morgon hoppas jag det är fint väder i så fall kanske jag och Fredrik ska ta oss en långpromenad genom ett vackert Stockholm. Det låter väl mysigt. Fast just nu regnar det och är grått ute.
Hade jag haft pengar och varit ledig idag hade jag mycket gärna tillbringat helgen i Lund. Tillsammans med fina Värnamobo.
Nu ska jag gosa ner mig i sängen med Glamour på tv och vecko Revynd korsord.
Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0