god middag!

Goddag vänner.
Klockan är ett.
Jag ska hem till Värnamo i helgen igen. Sofie ska åka ner och jag hänger på. Det tycker jag är väldigt trevligt eftersom det är schlager EM och karneval och morsdag. Det blir trevligt.
Idag när jag stod i duschen och försökte vakna så kom jag på att familjen i söndags att de nästa söndag skulle äta middag hos farmor. Jag blev genast avundsjuk med tanke på att min farmors mat är det mest fantastiska som finns. Helt underbart gott och jag kan inte lovorda den nog. Så någon sekund senare kom jag på att jag kan ju också ta del av detta i helgen. Då blev jag glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar andreas och jessica? haha.. ja han är äcklig!! verkligen..



puss

2008-05-22 @ 10:19:09
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0