fyllekärring förstörde min ro

Precis utanför mitt jobb ligger det ett litet torg. Där finns lite bänkar man kaa sitta på och njuta i solen.
Idag hade jag tänkt göra det men något störde det till den milda grad.
Jag upptäckte att en fyllekärring satt och vrålade på den ena bänken så tillsammans med en annan kvinna satt jag på den andra en bit ifrån. Fyllekärringen gapade och pratade högt som fan med sig själv. Sen skriker hon att hon är kissignödig. Jaha tänker en annan. Men då gör kärringen förljande.
Hon fortsätter skrika, jag pratade i telefon och när jag kollade i smyg vad hon höll på med så såg jag att hon hade dragit ner byxorna en bit och satt på bänken och kissade. Rakt på bänken och ner på marken. Så jävla vidrigt så det är sjukt. Bänken är gjord av järn typ och så är det som ett nätmönster där man sitter. Först trodde jag inte det va sant men jo mycket riktigt där satt hon och gapade och skrek samtidigt som hon pissade på bänken.
Jag klarade inte av att sitta kvar där, Blev så äcklad!
Fy fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snuskigt! folk är fan inte kloka..

2008-05-07 @ 17:15:37
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: Anonym

vet du vad jag behöver?
en varm sommarkväll med frida och iskallt vitt vin.
jag har frida abstinens. och jag måste ha bot från det!

2008-05-07 @ 21:39:29
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0