frida goes lyxfällan

I och med att min ekonomi den här månden blev lite tajtare än vad jag trott så har jag nu gjort upp ett schema för hur mycket jag få spendera. Det går ut på att jag, dag för dag har gjort upp hur mycket, lite eller inget alls jag få spendera. Från och med idag börjar detta schema gälla. Jag hoppas verkligen att det fungera och att jag kommer att hålla det. Det vore så kul om jag gjorde det! Då blir jag stolt över mig själv.
Det kanske inte låter så kul att ha schemalagt hur mycket man få spendera men vem vet, det kanske är ett vinnande koncept. Jag hoppas på det. Haha. Så vuxen jag känner mig. Planerad ekonomi och allt haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du inte komma hem till nationaldagen då? fest i sthlm eller något istället? puss

2008-05-30 @ 15:34:04
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0