första dagen på jobbet?

Sitter och äter lite frukost. Håller på att göra mig i ordning lite. Är väldigt opepp på att jobba inne på huvudkontoret idag. Känns som så mycket kan gå fel. Jag känner mig helt okunnig när jag är där plus att det känns som om det är första dagen på jobbet. Plus att jag är ensam och inte kommer att kunna fråga eller vidarebefodra saker till en sekreterare som jobbar där inne i vanliga fall. Fan vad jobbigt det känns. Men nu är det dags att sätta lite fart.
Återkommer efter jobbet om hur det belv. Fy fan. Jag är nervös faktiskt.  


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej! Hoppas det har gått bra idag. Hade dock hellre sett dig här nere i Lund imon. Hänga runt på stan med en kaffe i solen, kalas på kvällen o brunch med värnamoborna på söndag morgon.. Hade ju varit festligt, men vi får ta igen det i sommar. Sköt om dig! puss

2008-05-02 @ 09:34:56
Postat av: emelie

jag tror att det går bra för dig idag!! puss

2008-05-02 @ 13:02:27
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0