folkets park, eko och söndag

Sådär, söndag. Jag är på ett rätt bra humör. Fast det känns tungt att behöva åka tillbaka till Stockholm och kylan. Usch. Jag gillar inte Stockholm.
Nu på förmiddagen har jag varit på loppis i Folkets park. Jag säger bara kära nån. Vad mycket skit! Helt sjukt. Fölk säljer de mest konstiga saker. Ett använt vax till håret, gammla ögonskuggor och nagellack. Vem fan vill köra det?! Då få man ju vara bra dum i huvudet om man betalar 10 kr för ett gamat nagellack istället för att lägga till 20 kr och få ett nytt i stället. Usch. Jag blir lite äcklad nästan hah. Men en del saker finns det väl som är lite bättre. Dock hittade vi inget var mest och kolalde runt. En gammal jobbakollega satt där och sålde. Hon heter likadant som en av sverigens störta artister. Jag hejade snabbt och gick vidare fort som bara den. Orkade inte bli stoppad där mitt i allt och höra hennes tjöt. Nej tack. Så jag böjde ge huvudet och gick iväg. Haha, hemsk jag är.
Sen var vi på Eko, jag fick lite godis till bussresa och Vecko Revyn sen köpte jag ett batteri, sen hämtades biljetterna till Sophie Zelmani också.
Nu kommer syster hem. Få umgås lite med henne nu när hon behaga vara hemma.


Kommentarer
Postat av: emelie

haha jag hade också gått förbi den där "gamla kollegan" :)

2008-05-18 @ 14:10:00
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0