fint kvällsväder

image82

Såhär är vädret utanför mitt fönster och här inne sitter jag och blickar ut över det och undrar varför jag inte har gått ut något idag. Jag har varit alldeles för trött och helt seg idag. Verkligen en seg söndag men jag gillar sådana dagar ibland. Bara ligga i sängen varvandes med att kolla internet och sånt. Det är skönt.

Om 1.5 timmer ska jag har msn dejt med min bejb samtidigt som vi koller på sanningens ögonblick!
Först ska jag försöka få tag i Fredrik så vi kan spela lite betapet. Att det är såhär fint väder klockan halv åtta på kvällen. Det är ju verkligen underbart.
Jag saknar er mina fina vänner idag! Hade inte varit fel med mys i parken eller en fika på Stigs.
Nu ska jag spela betapet.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0