fikapaus på advokatkontoret

Nu har vi precis haft lite fikapaus här på kontoret. Jag, Nathalie och Calis. Det var trevligt. Pratade om att vi inte gillade maskerader och om ditt och datt. En trevligt lite paus under arbetsdagen. Jag blir sjukt sällskapssjuk på jobbet vissa stunder. Kanske helt enkelt för att ibland så finns det inte så många att umgås med på konroret.

Jag ska försöka hitta någa billiga biljetter hem nu.

Det hade kommin in två flaskor med linsvätskan idag fick jag reda på innan. De ringde upp och frågade om jag ville lägga undran en av dessa två. Ja tack. Så i morgon ska jag hämta den. Hoppas verkligen det gick fram att jag ska hämta den i morgon annars blir jag lite tje om den är såld.

Känner mig lite nyttig också. Har ätit sallad tre dagar i rad. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0