ekonomi

Nu är klockan snart fyra. 
Har kollat lite på min ekonomi nu. Det blir till att leva lite snålare fram till lönen kommer. Har fått snylta lite på mina sparpengar. Fast jag la undan mycket mer än vanligt så det gör inte så mycket. Dessutom är det inte lika mycket i hyra nästa månad då jag ska bo hos Fredrik och Steffe. Kanske lite över 2000 bara. Det är ju typ 1000 kr mindre än nu så det är ju bra.
Sen måste jag snylta lite mer när jag ska beställa biletter också nu till hemfärden men så är det.
Fast nästa månad ska jag försöka vara ekonomisk. Det är något jag skulle behöva bli bättre på fast jag har blivit bra mycket mer ekonomisk nu än jag bodde hemma. Fast å andra sidan hade jag ju inget val direkt.

Nu ska jag in och handla. Bara det ge min lite ångest. Usch. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0