citron/marängsmak

Det är det på min yoggi jag äter just nu. Igår köte jag en sådan här och en med brownismak. Den verkade ju inte så god och det var den inte heller. Men citronen funkar fast inte så god som jag hade hoppats.
Jag är hemma hos Fredrik. Han har gått till jobbet och jag förfogar över hela lägenheten. Steffe är i Småland i helgen. Jag funderar på att stanna kvar ända tills i morgon.
Här är det trevligt, jag har en fin promenadsträcka och jag har en fin gräsmatta bara några meter härifrån som jag kan sitta och sola på. Inne i stan är det inte lika lätt att lägga sig någonstans och sola.
Fast jag tror jag kommer att bli rätt rastlös. Fast frågan är om jag inte kommer att bli mer rastlös i min lägenhet. Jag antar att dagen kommer att tillbringas själv. Jag är inte så bitter över det. Folk jobbar och sånt så det finns inte så många att leka med. Jag längtar tills Offe kommer hem. Då ska jag försöka träffa honom mer.
Jag har varit vaken sedan sju då Fredrik gick upp. Det är ju konstigt. Jag har varit trött varenda dag denna veckan vid den tiden. Nu en lördag då jag få sova längre är jag naturligtvis piggare och kunde inte somna om. Funderar på att gå ut och gå en runda sen och efter det åka in till stan och fixa lite ärenden. Sen lägga sig ute på gräsmattan och försöka få lite färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0