carnival

Det är rätt trist väder här i Sollentuna idag.
Jag känner mig lite trött idag också. Det känns som det kommer att bli en rätt trött vecka.
Fredrik ringde och väckte mig 06.46. Eller 06.45 hade jag vaknat till och kollat på klockan och tänkte sova några minuter till, men precis efter ringde han när han hade slutat jobba. Jag bara hummade och efter en halv minut eller så la vi på. Jag tänke jag skulle ringa sen och det gjorde jag när jag var på väg ner till pendeln. Då var det ombytta roller. Han pratade lite svagt och sömnigt och jag var pigg. här byter vi av varandra. Så är det när en jobbar natt och en jobbar dag. Roligare än så blir det inte.
Klockan är 11.14 och om 45 minuter är det lunch. Jag tycker det är rätt segt med en timmers lunch. Visst om det är fint väder så är det trevligt men annars rät trist. Jag äter ju inte lunch på jobbet så ofta och då blir det rätt trist och jag har inga pengar att handla något kul för och dessutom finna det inte så mycket kul att handla här heller för den delen. Ändå handlar jag massa skit här, antagligen för att få tiden att gå. Idag ska jag snabbt över och köpa mig en sallad för idag kanske jag kan förmå mig att äta lunch på jobbet.
Annars är det rätt lugnt här idag.
Roligare än såhär blir det inte idag känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0