ärliga människor!

Nu är klockan halv fyra.
För en halvtimme sedan började min telefon att ringa och numret som sökte mig var inget jag kände igen. Jag lät bli att svara. Kollade upp numret och det var från något grovsopor företag. Jag undrade varför. Kanske fel nummer men det fortsatte att ringa och ringa. Efter tredje samtalet ringde jag upp och en man svarade och sa att han sökte en Fredrik L. Det är min pojkvän sa jag.
Vilket sammanträffande säger mannen. Jag har hittat hans plånbok inatt. Under sätet i en buss (han tappade sin plånbok i lördags natt).
Jag hittade inte hans nummer på nätet för hans adresser stämmer inte alls någonstans. Så den enda ledtråden han hade var en lapp där det stod Frida på och mitt nummer.
Åhh. Jag blir så glad att det finns hopp om att människor fortfarande är ärliga! Det gör mig glad.
Jag tackade som om det var min plånbok som var borttappad. Haha.
Sen ringde jag och väckte Fredrik och berättade denna glada nyhet. Han blev väldigt glad och trodde först jag skojade men det gjorde jag ju inte.
Fint va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0