äntligen fredag.

Fredag. Blandade känslor. Jag tycker det ska bli underbart skönt med helg med tanke på att jag varit helt slut de senaste dagarna när jag har gått upp. Förstår inte varför.
Samtidigt kommer jag troligen bli väldigt rastlös under helgen. Har inga planer. Sune och jag kanske få hitta på någonting. Det händer inte så ofta.
Det löser sig säkert.
Idag ska jag ut till Fredrik efter jobbet. Lite picknick verkar det blir. Mysigt. Hoppas det är sådant väder som det var igår. Helt fantastiskt. Det enda som är bekymmer är ju dessa förbannade myggor som börjar träda fram. Hoppas vi slipper undran dom ikväll fast jag kan tänka mig att dom gillar det stället som vi ska vara på lika mycket som vi.


Kommentarer
Postat av: sarah

Härligt med picknick i detta finfina vädret ! ^^

2008-05-09 @ 09:55:52
URL: http://SarahsGlitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0