747

Nu är jag på numer 747 är inlägg på denna bloggen.
Kent, tatueriing, flygplan.

Nu sitter jag på jobbet.
Har precis haft en kaffe paus med två advokater här. Det var trevligt. Kommer bli tråkigt att lämna dom om jag ska vara ärlig och det ska man ju.

Ikväll ska jag träffa Fredrik och i morgon ska jag börja packa. Igår när jag stod och väntade på bussen i Sundbyberg så ser jag på bussfönstret en skylt om att det är Stockholm Marathon lördagen den 31 maj. Strålande. Då ska jag ju flytta ut ur lägenheten, bra att hela stan är avstängd då. Men det verkar som att det inte drabbar söder så mycket. Jag ska ringa och kolla om det är några gator som är avstängda i närheten. I så fall blir det ju lite problem. Så himla typiskt att det ska vara flera tusen svettig flåsande män och kvinnor på gatorna den dagen. Det löser sig. Ska ringa och kolla upp det där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska dina päron komma upp och vara flytthjälp eller?



ja naomi är faktiskt en väldigt söt bebis! jag är inte den som sticker under stol med när jag tycker bebisar är fula men jag tycker faktiskt hon är söt som en liten godisbit!=)



puss

2008-05-27 @ 10:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0