15.32

Idag under lunchen så hade jag ett samtal med Offe. Som jag har saknat honom, jag skrattade nästan hela tiden under samtalet. Det var kul. Det samtalet förgyllde min dag väldigt!
Om ca 25 minuter slutar jag för dagen och då ska jag in och handla en sallad och schampoo och balsam. Sen ska jag hem och göra mig i ordning lite och sen kanske jag börja packa. Det kanske bli flytt tidigare än beräknat, men det är inte helt bestämt än. Så det är lika bra att vara förberedd.
Sen kommer väl Fredrik en sväng innan han ska jobba i natt. Det är inte roligt att han har nattjobb.
Jobbdagen har varit bra i stort sett hela tiden. Förutom att jag typ kallsvettas om vartannat, det är ju helt vansinnigt jobbigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0