vin

Igår hade jag massa att göra. På jobbet var det fullt upp hela tiden och sen efter var det som sagt denna lilla tillställningen jag har berättat om. Vi drack lite vin och eftersom jag inte hade ätit på hela dagen så kände jag mig lite berusad efter bara två glas. Fast jag drack inte så mycket och när klockan var thugo i nio så begav jag mig hem till Fredrik.
Idag åkte jag hem vid halv åtta när Fredrik skulle till jobbet. Då var det jättefint väder ute. Fick nästan sommarkänslor. Våren var i luften och det var soligt och fint.
Sen somnade jag om vid halv nio och sov till tolv. Var och handlade lite och nu har jag nya fina blommor i fönstret. Städat mitt rum har jag också gjort och läst ut en bok. Det har varit en trevlig lördag. Jag känner mig lite trött nu.
Ikväll blir det mys hemma hos Sofie. Det ska bli trevligt.
Nu ska jag snart göra mig i ordning lite och sen äta lite sallad. Fast är dock inte så hungrig för jag åt frukost för bara någon timme sedan.
I morgon sägs det att det ska bli fint väder. Hoppas det. I så fall blir det lite utflykt med Fredrik är det tänkt.
Det blåser något jävligt idag här på Götgatan. Det är sjukt. Usch vad jag ogillar när jag blåser.


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. skon är skitful!!
2. tony har utvecklats mer än tina! hon har ju varit bra hela tiden.
3. klart det spelar roll vem som är värd mest! haha.
puss

2008-03-29 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0