utan kyckling?

Har precis varit ute och ätit lunch. Valde fuccatia med kycklig. Fick nog fan ingen kyckling i. De va så små att det knappt gick att utskilja dom. Kanske en x en halv centimeter. Och då fick jag bara två stycken sådan typ och nu överdriver jag verkligen inte. Fy fan det var äckligt. Så jag åt bara någon tugga. Få kanske köpa mig en macka eller något sen till bussen.
Nu är det bara en timme kvar tills jag slutar jobba och sen är det långhelg. Skön med ledigt i fyra dagar.
Läste klart en bok på lunchen och ska börja på en ny under bussresan. Hoppas den är bra. Ska väl annars försöka hitta mig en ny bok på centralen.
Hur som helst. Snart bege jag mig från Stockholm. Det ska bli underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0