under!

Håll i hatten! Hör och häpna! Håll i er!
Vi har ÄNTLIGEN fått TV!
Vår box hade kommit!
Det är underbart!
Jag och Sune satt framför tvn och hade efter två timmar nästan börjat ge upp men försöka att fixa och ringde till något som skulle göra att man fick tv snabbare.
Sen tryckte vi på knappen så kom det äntligen äntligen ÄNTLIGEN bild!
Det blev ett glatt gläjdetjut från båda.
Fast då fungerade bara en liten fyrkant i hörnet. Typ en tv guide och sen kan man ser programet i hörnet. Då blev vi lite tjea. Men sen så.
Då hoppade det igång!
Tjo vad glada vi blev!
Nu har jag dock inte tillgång till So you think you can dance. För Sune, EP och Tobias Olsson sitter och förfesta lite och har på fotbollen. Men det gör inget. Jag är ändå väldigt nöjd och nu ska jag lyssna på Hercules and love affair.
Jag känner mig rätt glad idag. Fast jag måste köpa mig lite kläder. Av lönen som jag har kvar. Det var inte mycket att leva på denna månaden fast det är väl bara att leva på vatten och bröd i så fall. Har redan lagt undan lite pengar också så helt slösaktig ska jag inte vara. Hoppas dom tusenlapparna få hålla sig på sparkontot och inte överföras till den vanliga.
Nu kanske jag ska vara duktig och leta efter lite utbildningar. Eller så ska jag läsa lite i min bok. Eller kolla på Gray´s eller Gossip Girl. Fan nu missar jag ju Gray´s på tv. Fast jag har ju ändå inte kommit så långt i serien.
Åhh vad glad jag är. Man kan ju inte tro det är sant!
Visst är det otroligt!
Efter fyra fem månader utan tv. Det var fan på tiden. Haha.
Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är min bror hos dig? där ser man.

2008-03-26 @ 22:15:22
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0