tingsrättsjakt och andra halvlek

Natali har varit här en liten snabb sväng på lunchen. Hon, jag och Calis satt och drack kaffe. Det är väl det trevligaste som har hänt idag. Så i och med att hon kom på besök hoppade jag över att gå ut i solskenet på lunchen. Kändes lite väl otrevligt att traska iväg precis när hon kom. Och dessutom har jag varit själv på jobbet så mycket denna veckan att jag är sällskapssjuk som bara den.
Kaffe va gott men nu är jag varm.
Försöker få tag i en kvinna på tingsrätten utan framgång. Hon verkar vara försvunnen eller något. Jag bli tolig och ingen annan på enheten svara heller.
Nu är jag inne på andra jobbhalvan. Andra halvlek om man vill använda fotbollstermer. Men det vill jag egentligen inte.
Hoppas det är såhär fint väder i helgen också.

Kommentarer
Postat av: Sune

jag gillar att du använder fotbollstermer. är det ingenting du kan utveckla lite mer. typ att du tar en djupledslöpning ner till ett fik på lunchen eller att du håller ihop laget, etc etc...

2008-03-07 @ 13:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0