time to spend some time

Jag sitter och läser lite gamladagboksinlägg på Lunarstorm. Hah. Johanna skickade sms igår och jag var också tvungen att läsa lite. Då man gjorde en höna av en fjäder och drack black tower hela sommaren och gymnasiet. Det är en hel del att läsa. Jag började någonstans mitt i och håller nu på att ta mig igenom alla inlägg. Det är kul. Massa minnen kommer upp.

Igår var jag hos Fredrik. Det var trevligt.
Jag somnade som vanligt rätt tidigt. Kollade på en film som hette After Sex. Den var inte så bra så jag somnade. Sen väckte han och jag blev lite sur. För det är vansinnigt jobbigt att gå upp och tvätta av sig sminket och andra små sysslor när man ligger och sover.

Det var snö ut idag när jag gick upp. Det är lite sol ute nu så jag antar att den lilla snö som fanns på backen har smällt bort.

Jag och Fredrik kanske ska hyra en stuga en vecka i sommar. VI håller på att kolla lite på olika möjligheter. Ha hittat ett jättefint som ligger precis vid en sjö sen hittade han ett som låg på en ö utan el som han tyckte verkade väldigt mysigt. Men utan el vetifan om jag stå ut. Hah. Jag skulle bli tokig. Ensam på en ö utan el. Hah. Ni hör ju hur galet det låter.

Kommentarer
Postat av: emelie

utan el hade jag aldrig gått med på! haha

2008-03-06 @ 11:23:14
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: johanna

nee. tänk va livrädd du kommer va på nätterna.

2008-03-06 @ 22:28:55
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0