this is the new year

Jag känner mig nere just nu. Lite på grund av att jag känner mig oerhört stressad inför hösten. Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Jag känner mig så förvirrad och stressad att jag få ont i magen och jag drömmer drömmar om detta på nätterna att jag vaknar och inte vet hur jag ska göra med saker och ting. Idag på morgonen hade jag nästan lite panik när jag vaknade på morgonen efter en dröm om högskolor och att mina betyg inte räcker till o.s.v.

Alltid när jag var yngre hade jag min plan helt klar för mig. Vad jag skulle göra. Än så länge har den inte riktigt följt planen. Allt verkar ha ändrats. Jag vill bara ha tillbaka mina drömmar nu. Dom jag stred för. Även om det verkade osannolikt så visste jag att jag kunde.
Jag kanske valde fel där i höstas. När jag kunde välja mellan atingen mitt nyvarande jobb och det andra. Jag har drömt om att jobba på den andra arbetsplatsen sen jag var 13-14 år och visserigen var det inte jobbar jag hade tänkt mig i drömmarna men ändå. Dom verkade ändå kunna tro det var möjligt när jag berättade för dom vad jag ville.
Fan jag hade ju en chans. Sumpade jag den? Få jag skylla mig själv nu?
Hur som helst. Det går väl inte hänga läpp för det antar jag. Jag måste helt enkelt bita i det sura äpplet och ta tag i det här nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

man vet aldrig hur det slutar, det är ett som är säkert. ser fram emot att byta visdomsord & försöka få nån ordning på världens kaos med dig.
kramar Hanna (snart i en soffa nära dig)

2008-03-04 @ 20:33:34
URL: http://twen.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0