the new year

11.34
Ska snart gå och duscha och göra mig i ordning lite. Det är fortfarande dåligt väder här i Stockholm. Inte lika tråkigt dom igår men ändå aå man väljer att stanna inomhus.
Jag har kollat klart på En fyra för tre och nu sitter jag och lyssnar på the new year - death cab for cutie. Den påminner mig om kvällen då jag träffade Fredrik. Då vi runt tre halv fyra på morgonen låg i hans säng. Vi låg och lyssnade på death cab for cutie och mitt huvud snurrade en massa och inte bara av alkoholen. Utan mer av nervositet och förväntan. Det var fint.
Igår hade jag en dag för mig själv. Det var skönt.
Idag ska jag träffa Fredrik. Han kommer om några timmar. Vi ska väl kanske fika någonstans. Äta scones och dricka te och sen blir det väl mys ikväll kan jag tänka mig. I och med att fredagen blev som det blev så längtar jag tills han kommer.

Kommentarer
Postat av: Fanny

kika gärna in min blogg om du har tid och lust :)

2008-03-02 @ 18:19:56
URL: http://fannygil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0