the devil wears prada

Har precis kollat klart på the devil wears Prada. Det är bra. Jag blir så peppad på att jobba när jag kollar på den filmen.
i morgon ska vi ju som tidigare nämnt har en lite tillställning på jobbet. Nu vill jag ju gärna se lite fin ut. Så vad ska jag ha på mig? Hur ska jag ha håret? Jag ska väl inte göra mig till för mycket. Men lite kanske. Det är det jag funderar på just nu.
Ska snart gå och lägga mig. Det blev inget sovande innan så det få jag göra i vetig tid idag i stället. Nu har jag badat fötterna och nu snart ska jag krypa till korgs. Ska bara låta nagellacket torka först. Ja jag gör mig till. Jag brukar aldrig ha nagellack. Inte så ofta i allfall. Fast när jag va yndgre var jag galen i nagellack. Det var lite av min passion. Jag målade naglar jämt. Grönt, rött, rosa, blått, glitter you name it. Fast sen fann jag det genomskinliga och det är ju rätt bra. Det har jag nu. Det bli bara lite fin glans på det hela. Fast varför skriver jag om nagellack. Byt ämne nu!
Jo åter till vad jag ska ha på mig. Hjälp mig lite så är ni snälla.

Jaha då är klockan över tio. Det är kväll. Globen är ljusblå eller om det ska föreställa vit. Det vet jag inte. Jag tycker den är ljusbål. Lite isig sådär. Fint är det i allfall.
Dags att läsa klart boken snart. Nästa bok jag ska läsa ska bli Anne Franks dagbok tänkte jag. Jag tänkte ge mig på den igen. Kanske ska läsa klart den den här gången. Tro aldrig jag gjorde den när jag gick på högstadiet. Har för mig jag tyckte den var rätt bra ändå.

Hoppas det går rätt snabbt på jobbet i morgon. Jag vill inte stanna där hela kvällen. Har andra saker att göra. Som att kramas med min pojkvän till exempel. I morgon kommer han hit till mig och så blir det massa mys. Jag vill ha fredag efter jobbet nu!!

Kommentarer
Postat av: emelie

den ligger gömd i en kartong. det är enda ledtråden du får! hahaha.

2008-03-28 @ 08:51:37
Postat av: emelie

tack för brevet! puss

2008-03-28 @ 14:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0