stop the tape, stop the tape

Nu har jag fått lite sällskap här på kontoret.
Vet inte hur länge han kommer att stanna på kontoret men ändå. Lite sällskap är ju alltid trevligt.
Om tio minuter ska jag bege mig ut för lite  luft. Dock verkar solen ha gått i moln nu, den som har lyst så fint hela förmiddagen.
Fast nu kom den fram igen.
Hur som helst. Min morgon här har varit väldigt lugn. Jag har inte gjort så mycket. Fanns lite som skulle fixas bara.
Snart är jag inne på andra halvlek och sen är det slut för dagen. Idag är en sådan dag då jag bara väntar på att klockan ska bli fyra. Då ska jag åka till Sundbyberg och sen mysa ikväll. Kanske en promenad också om det inte bli för kallt ute tills dess.
Jag har egentligen inget kul att tillägga direkt. Sovit rätt dåligt, är hungrig och längtar hem.

Kommentarer
Postat av: emelie

låter bra det :)

jodå det är fint med mig.
när har du en lucka i kalendern?

kram

2008-03-05 @ 13:30:28
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0